powrót do wszystkich szkoleń

Czym jest crowdfunding?

Crowdfunding to nie tylko źródło kapitału - to także forma marketingu

Startupy, artyści, a nawet organizacje charytatywne zwracają się dziś bezpośrednio do swoich społeczności po fundusze na realizację projektów. W efekcie otrzymują nie tylko pieniądze, ale i korzyści promocyjne. Duże marki sięgają po tę metodę, aby poznać potrzeby swoich konsumentów oraz przetestować koncepcję produktu lub usługi.

Crowdfunding to metoda dostępna dla każdego

Na naszym szkoleniu skoncentrujemy się na umiejętnościach praktycznych, które pozwolą Ci z powodzeniem przygotować kampanię crowdfundingową, a następnie osiągnąć wszystkie cele finansowe oraz pozafinansowe.

Czego będziemy uczyć?

  • Mechanizmu działania

  • Minimalizacji ryzyka

  • Wyboru właściwego modelu

  • Budżetowania projektu

  • Przygotowania projektu

  • Planowania i realizacji promocji

  • Budowania społeczności

  • Testowania rynku

Profil trenera

Bartosz Filip Malinowski

Pasjonat cyfrowej ekonomii, autor pierwszego polskiego podręcznika crowdfundingu. Współtwórca serwisu WE the CROWD, założyciel i CEO agencji CROWDthinks.

Doktorant na Wydziale Zarządzania UŁ, w działalności naukowej koncentrujący się na obszarze nowych technologii, e-marketingu, crowdsourcingu i socjologii internetu. W praktyce zawodowej zajmuje się strategią, zarządzaniem projektami oraz budową marek, doświadczeń i rozwiązań cyfrowych.

Plan szkolenia

Czas trwania: 5 godzin (w tym dwie przerwy - 15 minut)

  1. Podstawy teoretyczne
  2. Dla kogo crowdfunding i w jakim celu?
  3. Crowdfunding w Polsce i na świecie
  4. Crowdfunding jako narzędzie marketingu
  5. Realizacja kampanii
  6. Warsztat: Analiza wybranych zbiórek
  7. Warsztat: Symulacja tworzenia kampanii
  8. Sesja pytań i odpowiedzi

Kogo zapraszamy na szkolenie?

  • Przedsiębiorców i menedżerów

  • Startupowców

  • Pracowników NGOs

  • Pracowników
    administracji publicznej