powrót do wszystkich szkoleń

Czym jest User Experience?

Najważniejszym elementem procesu projektowania jest użytkownik

User Experience pozwala przekonać Twoich użytkowników do częstszego korzystania z Twojego produktu. Jest to przede wszystkim istota projektów cyfrowych i jeden z najważniejszych składników determinujących sukces oraz zysk.

Dzięki nam dowiesz się jak zainteresować i zatrzymać społeczność przy swoim produkcie

Przedstawimy Ci teoretyczny przekrój usability oraz najważniejsze filary, na których opiera się dobry User Experience. Pojęcia poprzemy licznymi praktycznymi przykładami i ćwiczeniami, które przybliżą techniki pracy UX designera. Dodatkowo, przedstawimy 13 największych błędów popełnianych przez designerów w kontakcie z zespołem oraz klientami.

Czego będziemy uczyć?

  • procesu użytecznego projektowania

  • różnic pomiędzy UX a UI

  • budowania produktu zorientowanego na użytkownika

  • tworzenia person

  • tworzenia scenariuszy użycia

  • przedstawimy najpopularniejsze narzędzia

  • walidacji projektu w modelu iteracyjnym

  • projektowania interfejsów i interakcji

Profil trenera

Jakub Dziedzic

Designer-pasjonat, zakręcony na punkcie stworzenia własnej międzynarodowej marki. Na co dzień zajmuje się UX & UI designem oraz tworzy własne gry niezależne.

Mimo młodego wieku, jest doświadczonym i certyfikowanym przez Microsoft projektantem. Jego motto to: Details aren’t the details - details make the design. Prywatnie, zaangażowany w prowadzenie dwóch startupów oraz tworzenie gier komputerowych, za które otrzymał nagrody oraz wyróżnienia. (Imagine Cup 2016 - TOP4 Poland, ZTGK 2015 - best game concept). Inspirowany głównie przez Michaela Jordana, Steve’a Jobsa oraz Elona Muska.

Plan szkolenia

Czas trwania: 5 godzin (w tym dwie przerwy - 15 minut)

  1. Podstawy teoretyczne
  2. Zaczynamy proces: użytkownik
  3. Warsztat: tworzenie person oraz przypadków użycia
  4. Krok drugi: ustalenie funkcjonalności
  5. Warsztat: makiety funkcjonalne i dostępne narzędzia
  6. Krok trzeci: badania UX
  7. Warsztat: Wdrożenie testów
  8. Krok czwarty: projektowanie interfejsu
  9. Warsztat: Prototypowanie aplikacji mobilnej oraz material design
  10. Interakcje
  11. Zespół oraz klient - jak rozmawiać właściwie? 13 największych błędów popełnionych przez designerów
  12. Sesja pytań i odpowiedzi

Kogo zapraszamy na szkolenie?

  • pracowników agencji marketingowych

  • początkujących designerów

  • project managerów

  • product ownerów