powrót do wszystkich szkoleń

Witajcie w nowej ekonomii.

Trudno dziś wyobrazić sobie jakąkolwiek organizację prowadzącą działalność bez wykorzystania możliwości internetu i społeczności. Rynek i biznes podlegają błyskawicznej, nieubłaganej zmianie. Zlewają się światy offline i online oraz zacierają granic między producentem a konsumentem.

Na szkoleniu odpowiem na pytania, które powinna zadać sobie każda organizacja.

  • Czym cechują się realia Web 2.0 oraz operujący w nich Nowy Konsument?
  • Jaka jest różnica między crowdfundingiem a crowdsourcingiem?
  • W jakim celu można te metody wykorzystać?
  • Jak może wyglądać organizacja wsparta nową technologią i siłą społeczności?

To wiedza praktyczna i użyteczna dziś, a niezbędna jutro.

Czego będziemy uczyć?

  • Web 2.0

  • Nowy Konsument

  • Społeczności

  • Prosumpcja

  • Kultura Partycypacji

  • Crowdfunding

  • Crowdsourcing

  • Sharing Economy

Profil trenera

Bartosz Filip Malinowski

Pasjonat cyfrowej ekonomii, autor pierwszego polskiego podręcznika crowdfundingu. Współtwórca serwisu WE the CROWD, założyciel i CEO agencji CROWDthinks.

Doktorant na Wydziale Zarządzania UŁ, w działalności naukowej koncentrujący się na obszarze nowych technologii, e-marketingu, crowdsourcingu i socjologii internetu. W praktyce zawodowej zajmuje się strategią, zarządzaniem projektami oraz budową marek, doświadczeń i rozwiązań cyfrowych.

Plan szkolenia

  1. Witajcie w świecie Web 2.0
  2. Kim jest Nowy Konsument?
  3. Czym są internetowe społeczności?
  4. Crowdsourcing, czyli wykorzystanie potencjału internautów
  5. Warsztat: Symulacja wdrożenia crowdsourcingu na wybranych przypadkach.
  6. Crowdfunding, czyli alternatywne źródło kapitału i promocji.
  7. Warsztat: Praca z szablonem 5P crowdfundingu
  8. Nowa Ekonomia - ocean możliwości
  9. Sekcja pytań

Kogo zapraszamy na szkolenie?

  • Przedsiębiorców i menadżerów

  • Startupowców

  • Pracowników NGOs

  • Pracowników
    administracji publicznej